woensdag 16 juni 2010

Tictoccen

Vandaag nog maar eens met het huiswerk aan de slag gegaan (en gisteren, en eergisteren...). Het is wel leuk maar soms gebeuren er ineens onbegrijpelijke dingen (ik kan hier geen voorbeelden van noemen zo onbegrijpelijk zijn ze). Ik hoop overigens dat ik goed begrepen heb welke TOC er bedoeld wordt?!

Nu ben ik bezig om een filmpje van Youtube in mijn blog te plaatsen.
Met het oog op mijn assessment dat volgende week gaat plaatsvinden, vond ik deze mockumentary of a bad library instruction wel "interessant":



Ik had wat moeite om het formaat goed te krijgen, maar het staat er nu in ieder geval op.

Zo, voorlopig even genoeg geblogd!

2 opmerkingen:

  1. Nou zeg, is het je toch nog gelukt het filmpje in het gewenste formaat te krijgen. Je moet me toch eens vertellen hoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor dit filmpje. Ik heb maandagmiddag mijn assessment, begin nu echt nerveus te worden.

    BeantwoordenVerwijderen